.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمات 25 پايگاه امدادجاده‌اي به مسافران نوروزي
مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت : جوانان عضو اين جمعيت در ايام نوروز به راهنمايي و كمك مسافران در مازندران مي‌شتابند.

مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت : جوانان عضو اين جمعيت در ايام نوروز به راهنمايي و كمك مسافران در مازندران مي‌شتابند.

به گفته وي ، طرح امداد و نجات و راهنمايي مسافران نوروزي از روز بيست و پنجم اسفند ماه سالجاري به مدت ‪ ۲۰‬روز توسط اين جمعيت در استان به اجرا در مي‌آيد.

"فردين خنجري" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساري افزود :
اين طرح با مشاركت اعضاي جوانان جمعيت هلال احمر مازندران در ‪۲۸‬ نقطه اعم از ورودي ، خروجي و ميادين اصلي شهرهاي اين استان براي خدمات رساني به مسافران نوروزي اجرا مي‌شود.

وي هدف از ايجاد پست‌هاي امداد جاده‌اي و راهنمايي را ، ترويج فرهنگ نوعدوستي ، مهرورزي در بين جوانان ، كمك رساني در مواقع ضروري و راهنمايي به هموطنان عنوان كرد.

وي ادامه داد : قرار است ‪ ۲5‬پست امداد و نجات نيز در محورهاي ترانزيتي استان ايجاد شود كه درهر روز ‪ ۱۳۰‬نفر از جوانان عضو داوطلب اين جمعيت درپست‌هاي ايجاد شده به ارائه خدمت به مسافران نوروزي مي‌پردازند.

وي تعداد نيروهاي كه در اين طرح مشاركت خواهند داشت دو هزار و ‪ ۶۰۰‬نفر روز ذكر كرد.

مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران كل هزينه تعيين شده براي اجراي طرح امداد ، نجات و راهنمايي مسافران نوروزي را ‪ ۲۴۶‬ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال اعلام كرد.

وي در بخش امداد جاده‌اي براي مسافران نوروزي گفت : در زمان اجراي طرح ياد شده جمعا ‪ ۲۵‬پايگاه امداد جاده‌اي در محورهاي اين خطه مستقر خواهد شد كه از اين تعداد ‪ ۱۰‬پايگاه ثابت و ‪ ۱۵‬پايگاه به صورت موقت و سيار است.

"خنجري" بيان داشت : در هر پايگاه امداد جاده‌اي يك نفر پزشك ، سه نفر امدادگر و يك نفر راننده آماده خدمت رساني به مسافران خواهند بود.

وي تصريح كرد : در طرح امداد جاده‌اي جمعا ‪ ۴۴‬نفر از عوامل اجرايي شركت خواهند كرد و ‪ ۲۶‬دستگاه آمبولانس براي حمل آسيب ديدگان يا بيماران بكار گرفته مي‌شود.

وي اعتبار پيش بيني شده در بخش طرح امداد جاده‌اي مسافران نوروزي جمعيت هلال احمر مازندران را بيش از يك ميليارد و ‪ ۴۵۹‬ميليون ريال اعلام كرد.

وي از برگزاري دوره‌هاي تخصصي بين‌المللي امداد و نجات در سال آينده با همكاري ستاد حوادث غيرمترقبه استانداري مازندران و جمعيت هلال احمر استان در ساري خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.